Wednesday 22 February 2012

22 February 2012


Salam hari mendung~
Hari ni terasa sy gembira pada awl paginya..
Syukur Alhamdulillah. Sy bangun pagi dan mmg dah niat utk berpuasa..
Alhamdulillah
Thanks Allah..
Hari ni mmg dah plan nk buat ape.. semua telah sy  sedia kan dari petang semlm..
Konon2 RA yg bagus la kan..InsyaAllah….
So,
 sampai2 je terus masuk lab..
RA-RA lain xmasuk lagi.. mcm biasa l a diorg masuk kul 10 11 gtu =.=”
So terus buat experiment seperti yg di rancang..
Sambil2 baca literature review, buat calculation, update chemical..
( sy suke diri sy, sy suke kerja sy \(^_^)/)

ßtekun2 hahhaa




ß see!~ mcm researcher kan

Tibe2 dapat call dari unknown num..
013*******
Excited nye sy angkat je..
Sbb mmg tgu call dr someone kat COMPANY KENANGA utk best job.. heheheh InsyaAllah..
Tapi dukacite pula.. because it is not from that company..
TT_TT
Dan paling dukacite that is from someone that (___________)
Ya Allah.. tabahkan la hati ku.
Termasuk no td dah 3 no yg unknown yg sy sangka for my career but not.. totally not!!~
Tabah
Tabah
Shafiqah tabah..
Ye shafiqah seorg yg tabah…
Mungkin mata terlalu penat membuat kerja2 pengeluaran air mata, jadi sy terlelap di dataran kimia..

Shame of me!!~ heeee~

Saya tahu betapa sakitnya hati jika di sakiti..
Dan saya  xmo buat mcm tu pada sesiapa..
Sbb sy pernah rasa di sakiti..
Atau mungkin ade yg pernah terasa sakit hati di sebabkan sy tanpa sy sedar dan sedar…
Sy mohon maaf =]
Skng sy cuba
Utk x buat ape2..
Utk kurang menyakiti insan2 yg sy sayang..
utk menjadi pemerhati daripada diperhati..
Utk jadi pendiam dr pencakap
Utk jadi pensopan dr pengkecoh
Utk jadi pemikir dari penyoal..
Utk jadi lebih cerdik dr kurang cerdik..
Tapi masih ade yg menyakiti hati sy..
Atau sy menyakiti hati sy sendiri @_@
Sy x knl mereka..
Dan rasanya sy xperlu knl meraka..
Sy cepat percaya pada org tapi sy di tipu..
Skng saya tataw nk percaya pada siapa melainkan Dia
Terlalu byk dosa saya..
Dosa masa lampau .. xterhitung..
Sy berdoa semoga Dia terima sy semula..
Berkat doa rakan2 dan lain2 sy kuat!!~
Sy nk berubah utk jadi yg lebih baik..
Muslimah di sisi Allah..
Bukan di sisi sesiapa sebelumNYa..
Ya Allah .. aku mohon padaMU…
Segala ape yg berlaku pasti Kau tahu.. dan sesungguhnya ape yg telah terjadi ade hikmahnya…
Saya SAYANG family saya..
Saya harus@ kena buat sesuatu utk mereka..

Shafiqah kuat..
Shafiqah tabah
Shafiqah u are everything to  me J

HATI SAYA REMUK, DAN SY NAK BAIKI SEMULA.
SOLAT, DOA, ZIKIR..
ALLAHUAKBAR
INSYALLAH. J

No comments:

Post a Comment