Monday 28 November 2011

~dolu2~

igt lagi masa form 1 masuk asrama...
result upsr xde la gempaq sgt..
dapat 4A 1C..
C tu english la..
puas umi antar g tuition bagai tapi xgak hebat2 english den..

mmg berkobar2 nk duk asrama, mmg apply banyak sgt!!~
seigt aku, aku apply 14 asrama,most of them skolah agama, 
ni senarai yg igt la..
1. dato mansor, bahau
2. skolah muzaffar shah, serting
3. maah mahadi, gemencheh
4. skolah kat simpang durian
5. MRSM 
6. skolah batu kikir
7. yayasan saad (ni skolah org pandai ni)
8. asbkj
lain2 da x igt.. huu~


tapi sume x g sbb xde scholar 
maklum la , aku bukan org mewah kan..
so seminggu sekolah kat smkPALONG 7..
best la juga kan..sbb gabung ngn dak2 palong 7 n 8

suatu hari dtg encik erm.. (xigt nama yg pasti dia bapak nye si hisham, dak kelas masa darjah 6)
dia ckp aku dapat ASBKJ
suke nye yg amat!!!..

ye lah b4 ni dapat MRSM MUAR tapi umi ckp xmampu, mahal.. so tolak la..
lepas tu ade pakcik sedara aku ni nk support aku utk study kat MRSM tu tapi dgn syarat 20 tahun xleh  jumpe n balik umah sendiri.. haih!!~ 
masa tu aku on je , tapi umi, kakpin, walid xkasi.. erm..
so bile dapat masuk KJ ni, felda yg support so nk gak g walaupon intake ketiga..


even da minggu ke tiga tetap ade orentasi..
gamba kat atas tu masa orientasi la..

hahah find which one is me :)

mesti yg chomot n rendah tu.. lallala..

muka sedih je yek la.. 

omsick kot.. 

tu la.. aritu beria nk masuk asrama da masuk sedih2 nanagis2.. haih!!~
ape la ko ni piqa oooooiiii~

utk zoom picca yg lebih comot ade kat bawah nih.
tadaaaaaaaaaaaaaa~
^
|
|
|
|
|
|
|
|
|


klakar.
masa ni asek kena buli jep T_T
*sori la xreti Photoshop,  den guna picasa 3 je.. huu *

sayonara~

No comments:

Post a Comment