Sunday 1 July 2012

bulan yang indah

assalamualaikum..
lama sungguh rasanya saya tak update pasal blog saya..
memandang kan beberapa minggu lepas, adalah minggu yang busy buat saya..
alhamdulillah Allah permudahkan urusan saya..
syukur atas nikmat Allah..
percaya lah walau apa pun dugaan yang Allah turunkan untuk hambaNya, pasti ade jalan penyelesaian..
Allah tak akan membebani seseorang umatNya jika Dia tahu hambaNya xmampu..
selagi ada ujian dari Allah itu tandanya Allah sayang kita..
terima kasih Allah..


berminggu-minggu di lalui dengan penuh harapan, ketenangan dan keredhaan serta penyelesaian terbaik dari Nya..thanks kat kawan2 yang banyak support
sudi mendengar dan memberi nasihat
thanks juga kepada ustazah sbb byk membantu saya memberi nasihat segala.


entry saya kali ini terlalu general sebab saya tataw nak gambarkan mcm mana diri saya ketika itu dan sekarang..
saya rasa best sgt sbb ade kawan2 usrah saya, 
pembimbing, pemberi nasihat serta keluarga dan adik beradik terutamanya..

ape pon yang terjadi pohon la doa , minta lah pada Allah..
walaupon doa tu kadang2 kita rasa sesuatu usaha yang x nampak yang hanya memohon tadah tangan, tetapi percaya lah, hanya doa yang merapatkan kita dengan Allah..
Allah pasti tolong kita..
insyaAllah..



No comments:

Post a Comment