Monday 18 June 2012

sahabat ^^v



assalamualaikum...
 tidak sopan sungguh saya kerana salam tidak di dahulukan sebaliknya gambar yang di tayangkan..
hehehehehe
 erm..
kali ini nak buat perkongsian tentang ape itu sahabat!!~
kawan, rakan, teman, sahabat..
kalo ikutkan logik akal lebih kurang sama kan..
tapi setiap perkataan membawa makna tersendiri..
sila lah google atau tanya kepada emcik/cik/puan/tuan DEWAN BAHASA DAN PUSTAKA
hahahhaa

entry kali ni khas buat princess ini  
  (cik zubaidah)


dan


prince ini 
(pokcik paan)
=]


susah senang saya mereka dengan saya.. support saya..
saya tidak akan lupakan anda..

sebenarnya kalo ikutkan ramai lagi yang sentiasa dengan saya yang menyokong saya..
terima kasih kepada, aya, ila, tecik, dll
dan ini juga merupakan special thanks kepada

cik puteri ini 
(malisa norfarhanis)

ade je sentiasa dengan saya.. walaupon jao tetapi alam maya mendekat kan kitorg..
terima kasih semuanya..
thanks
all my girlfriends :)



suke sgt quote kat atas ni..
i keep remind myself about this!!~
yeyeahh~


No comments:

Post a Comment