Wednesday 15 August 2012

deman, deman raya ke ? ^^

huk huk..
nk kate demam tu tataw la sejak bile kene..
yang pasti jumaat lepas aku balik palong ngn ayah aku serta adik2 aku, pastu dah malam singgah lah kedai makan.. sbb walid ngantuk so singgah minum je la..
walid order nescafe..
aku pulak, dengar je walid order nescafe , mengada nk order sama..
masa tu betul2 lupe yang aku xleh minum nescafe malam2 sbb gastrik kan..
pastu lepas minum tu maintain okay je la lagi..
nk dekat sahur tu mula la seram sejuk badan ni.
sampai ke tulang mencengkam.. T_T
mmg sakit..
then tdo sampai tgh hari..
selalunya kalo kene gastrik je terus makan gaviscon ni hah

 tapi di sebab kan lama xkene , jadi xdop la simpan..
dan memandangkan bulan pose, jadi rede kan sakit dgn tdo..
tapi petang tu bangun gak buat treatment n potong rambut.. hahahha
sbb da janji ngn kina kan..
adoi..
seb bek kina yg bawak moto...
balik dr treatment sambung baring lagi..
propa aje piqa ni kan... :D
 petang sabtu tu, umi ajak walid buka kat pasoh, menziarah kubur atuk.
jadi berbuka kat umah atuk sedara..
lepas makan tu rasa okay sikit,
tapi tetibe badan rasa panas..
pastu mengada g baring kat umi..
lepas baring kat umi g pula kat walid..
hahaha
adoii... xmatang sungguh. :p

mlm tu umi bg mkn panadaol activefast
alhamdulillah~

tapi lepas tu kene serang batuk pula..
erm.. xbest nye kalo aku kene batuk, mesti dapat batuk anjing.. perghhhh bila nk batuk tu , sakit dada nye tu mcm nk tercabut jantung~..
skng sore pula ala ala ella gtu.. hah..
sampai org xperasan tu aku..
hahaha



mudah2 an nk dekat lebaran ni, Allah sihat kan tubuh badan aku.. amin :)
btw, alia n sara pon demam juga.. hewhewhew badik badik kan :P


ps: semoga ramadhan ini, masih berkesempatan utk meningkatkan amal ibadat~

1 comment: