Friday 14 September 2012

girlfriends outing ^^

ini dia girlfriends saya yang kuar malam tadi.. hehehe
ade org ckp kat saya. 
"untung la dekat ngn mid" 

untung x untung la kan.. kalo da lapo+ tension+tataw nk wat pe= kat mid la jawabnye.. hehehe
xwat pe pon..
di sebabkan tgh hari tu aku xmkn, so kene gak la mkn mlm,, nnt sakit sape ssh... aku jugakkkkk T.T

pergi pon dah lewat juga.. sampai2 makan kat oasis pastu jalan2 window shopping je..
ceeeehhhhhhh window la sgt kan bile masuk vinci je terus ckp kat aya.. 
"yaaa, jum beli kasut, pelissssss" 

seb bek aya on jeee. hehehe 

gtu la pompuan, tension sikit je shopping.. wakakaka
eh tapi aku beli sbb aku xdop kasut da.. so beli la..sekali ngn kasut konvo.. jimat. beli siap2.
ape2 pon 
thanks alot gf gf sbb buat sy happy walaupon sy tetap senyap je tadi.. hehehehehe

luv all..

nyte.. 

No comments:

Post a Comment