Monday 24 September 2012

house warming katanya ^^


salam.
lama rasanya tak update blog, agak busy lately ni..
memandangkan nk pindah lab baru, speaker pon nk datang, kelas CHN lagi.. normal la kan, nama pon keje.
kalo free aje masanya, xdop keje la..
makan gaji buta la kan..

nk update entry ringkas je..
pasal house warming..
haih.. mcm2  la kawan2 saya ni.
open house la house warming la..
:D
tapi alhamdulillah..
setelah dapat persetujuan semua n seisi umah,  sabtu lepas (22 sept)  setuju la umah sewa kami buat open house+house warming+potluck..

macam2 yang kawan2 bawak..
tetamu adalah la dalam kalangan rakan kimia yang awesome di hati :D
kawan2 drama halusinasi yang awesome...
dan kawan2 org umah yang lain laaa..

terlebih dahulu sebelum tgk gambar, nk cakap thanks alot kat kawan2 yang tolong, org org umah yang tolong, jiran yang tahan telinga sbb kami bising pada malam jumaat n pagi sabtu (diorg report kami bising ) wakakakaka takuutttttttttttttttt seb bek jemput jiran datang.. hewhewhewh..




ini dia bagedil yang umi buat tapi ayam n bagedil ini di goreng oleh acu... sian acu sampai kene minyak panas..  :(

lasagna hand made by anisa... 

kawan2 kimia saya..
saayaang korg so muchh.. 

:))

aina n krun :)

eh eh.. diorg ni. mentang2 tetamu lain dah balik.. dak2 kimia wat pesta pula.. hehehe
btw, nk gtaw ni.. umah kami ade ps.. tapi saya main sampai rosak benda yang tekan2 tu.. hahaha
adoii. @_@
org biasa main game kan.. :p


sebenarnya byk lagi gambar kawan2 tapi bukan pada saya kan, so ini pon amik dr wafa n aya.. kekeke

ps: penat juga buat makan2 mcm ni.. ni baru sikit belum kenduri kawen.. ni pon da demam.. T_T
walaubagaimanapon, saya happy sgt

thanks Allah anugerahkan saya dengan kawan2 yang sangat awesome dan saling memahami serta  bertolak ansur.. 

syukran~ 

(",)

No comments:

Post a Comment