Friday 5 October 2012

MY BIG DAY!!~

assalammualaikum..
nk update entry ringkas je ni.. sbb xsempat  :p
1st, thanks alot kepada UM walid, kakpin abg haris harraz, iwa kina, alia n sarah,. sbb sudi meluangkan masa pada hari bersejarah saya...
my CONVOCATION DAY!!!~
thanks  parents thanks siblings..

macam xpercaya dapat juga saya mendapatkan segulung ijazah, dengan belajar yang main2.. ni sume berkat semua yang berada di sekeliling saya yang sentiasa mendoakan kejayaan saya..

tetibe terigt kat arwah atok mak n atok ayah usop yang dulu sangat risau bile surat JPA sampai umah n menyatakan pointer saya..
walaupon mereka xpaham sgt pointer2 ni tapi mereka tahu la.. kalo da surat menyurat sampai umah kan, samada cemerlang sgt atau cemerlang 'sgt' :D
tapi biasa la.. JPA mmg suka bg surat2 ni :p

atok, alhamdulillah. piqa da berjaya dapat kan ijazah.. :)
doakan untuk piqa stage yang seterusnya..
semoga roh atok tenang di sana T_T rindu atok..

my walid n my umi.. 


siblings yang awesome..  bersama anak buah yang comel mcm acik piqa :) ehh =.="


ehemm eheemm.. ape la gambo gini.. ..
terharrruuuuuuuuuuuuu~ 


hadiah dari kawan2.. thanks alot korng...
sayang sgt..
very appreciate it..



okay ini saje entry kali ni..
next entry akan di update kelak.. 

tq 

alhamdulillah semua berjalan dgn lancar,,

No comments:

Post a Comment