Friday 20 September 2013

What make your feel like urghhhhhh?



What make your feel like urghhhhhh?
When people around you talk about getting married!!~ awww, congrate beb! its ur turn. mine next!~
Tapi, saya sebagai anak sulung yang single, ada banyak perkara lagi yang saya belum selesaikan.
Saya belum memgembirakan hati kedua ibu bapa saya.
Saya belum besarkan lagi rumah mereka,
Saya belum lagi curahkan kasih sayang saya pada mereka..

Apa, kalau kau dah kawen, ko xdapat selesaikan apa yng belum selesaikan?
ko xdapat nk curahkan kasih sayang ko?
ko xdapat nk besarkan rumah mereka?
ko xdapat buat ke semua tu kalau dah berkahwen?

Setiap org,
ye!~ setiap org jalan hidupnya berbeza2..
ada yang cepat ada yang lambat...
Yakin pada Allah, Dia dah aturkan yang terbaik
berbaik sangka dengan Allah!!~

Apa?
kalau kuar artikel
" sesiapa kawen lambat anak xcerdik...." xaci kan.. sian mereka2 yang jodohnya lambat, sampai hati artikel tu di kuarkan. Sape xnak anak2 cerdik kan, sampai hati sampai hati.. bukan saje saje xnka kawen... Kalau ada jodoh xkan kemana,

Memang la, di usia sekang ni semua nk cakap pasal kawen.
Aku pon kadang suke jugak cakap pasal kawen.
decide2 kaler, tengok2 design pelamin.. pokoknya dah impikan dah mcm mana nk deco segala.. tapi kita lupa, kita xde calon lagi... Mungkin ada!~ tapi kita je mencalonkan dia, dah reserve dah kat dia siap2.. tapi xpe, Allah MAHA MENGETAHUI yang terbaik.

Alhamdulillah, kawan2 pon sorg-sorg dah berkahwen..
Dah jumpe kan namanya..
Semoga kekal..
Aku!!! ye, teruskan berdoa..

ps: tadi kat usrah, rasa sangat janggal  dan rindu sangat! bergunung2 rindu nya.. Lama xdapat join mereka sbb sibuk kan sangat dengan duniawi ni.. hahaha
alhamdulillah, hari ni di beri kesempatan untuk gahter, TQ Allah, LOVE U Allah..
tapi still, xdapat nk borak2 ngn pengantin baru, a.k.a. kawan baik saya!~ yummi.. sayang awk.. rindu awk taw.

No comments:

Post a Comment