Wednesday 1 January 2014

Selamat tahun baru

Assalamualaikum,

Selamat tahun baru buat semua, buat diri saya, 2014.
Alhamdulillah, setiap angka yang ada semakin banyak, daripada 2013 kepada 2014,
daripada umur 24 kepada umor 25, alhamdulillah dan saya masih diberi kesempatan olehNya untuk meneruskan kehidupan seperti biasa, alhamdulillah ya Allah, cuma saya masih memikirkan dan risau adakah iman saya juga bertambah? wallahualam, InsyaAllah, aku mohon Allah melindungi, amiin.

Tahun baru ni, ramai yang berazam nk capai aim masing2,
ada macam2 termasuk la mendirikan masjid.
alhamdulillah n tahniah buat kawan2.
InsyaAllah saya akan menyusul dan sedikit lewat. :)

Setiap apa yang Allah jadikan ada hikmahnya, dan yakin la dengan janji Allah.
dan aku selalu berasa sukar untuk membuat keputusan, atau aku sahaja yang mikir gtu.
Allah..


No comments:

Post a Comment