Thursday 2 January 2014

Ya Allah, terima kasih

Alhamdulillah,
satu satu saya selesaikan,
harapnya semakin nampak jalannya,
Ya Allah, terima kasih kerna Kau permudahkan jalan bagiku.

Kepala semakin ringan,

Aku da Call bos baru  and aku da inform bos aku sekarang.
kini aku berserah.
Semua yang berlaku, aku yakin ada hikmahnya.
Aku kene btlkan niat.
jangan kata tidak suke,
jangan kate sedih, walhal kita dekat dengan ibu kita.
aku tanamkan dalam diri,
sekarang la masanya aku dekat dengan umi aku,
dulu aku tinggalkan dia bersama  adik-adik lain ketika aku 13 tahun sehingga kini.
aku tak pernah stay lama kat rumah paling lama pon mungkin seminggu hingga dua minggu.
mungkin ini la masanya,
kelak, aku akan mendirikan rumah tangga, aku akan stay dengan pasangan aku,
Jadi bila lagi aku ada masa nk stay, jaga umi aku.
Yes.
Percaturan Allah adalah terbaik dan sebaik-baiknya..
Semoga aku mendapat keberkatan dan rehda dari Nya.

Terima kasih Ya Allah yang tidak terhingga


No comments:

Post a Comment