Thursday 14 June 2012

kosong \m/>.<\m/

lama juga sy x update blog..
hanya saya sahaja yg tahu knp..
sbb ini diri saya bukan anda..
mungkin Allah dah makbulkan permintaan sy.. dia dtg melalui mimpi, saya xsedih sikit pon  tak..
tapi saya sengaja buat hati saya sedih..
kemudian saya tekad delete everything 
yes everything..
masa delete tu biru jadi hitam T_______T 
tapi dia masih ade..
jadi saya meninggalkan pesanan di laman sosial yg lain..
ade rakan yg sudi berconversation
bla bla bla..
yeap..
silap saya 
akui akui..
tapi xsiapa tahu knp..
dan kenapa itu sering bermain di fikiran ,,
mahukan jawapan 
kawan kapal, tapi kapal tenggelam..
biru.. tapi skng dah hitam..kenapa..
kenapa..dump? ape tu? saya kena dump? kalo dump tu mcm chipsmore best gak.. kenyang saya kan.. 
saya tataw
tapi saya yakin Allah akan bg thu jawapan kepada saya..
sabar sahaja..
semoga biru jadi hitam berbahagia..
itu doa saya..
saya xkan doa yg xbaik2 sbb saya tahu Allah ada..

lagu ini mmg utk saya..
sepatutnya lama dulu..
setahun yg lepas..
buat sharifah nur shafiqah binti syed ismail..
saya dedicate kan lagu ini khas utk awk. hanya awk..




No comments:

Post a Comment