Friday, 8 June 2012

piqa dah jatuh cinta ~(^_^)~

ceeeehhh
tgk tajuk lahhhh
ahaks

sebenarnya saya tgk cerita 
cinta vlog..
kuikuiki
biasa la mudah terpengaruh sikit..
:p

abis tu jatuh cinta ngn sape piqa oiiii..
ehemmm..
ngn alipp aziz la..
yg nyanyi lagu nih la..
hehehe 
meh  tgk video dia..
dia sgt sweet la juga..


video

ni lirik nye..

Lirik lagu Cinta Ya Cinta


Sepertinya ku tahu
Apa yang telah menggangguku
Meski indah mimpi namun tetap saja
Tak menentu perasaanku

Saat kau datangi aku
Hati jadi berbunga bunga
Kaulah kawan dalam susah senanh
Istimewalah engkau di hidupku

Pastilah kita boleh mudah mewujudkannya
Setelah berkawan lama
Tak ada salah kita mencoba
Kerana perjalanan yang telah kita harungi
Membentuk perasaan ini

Pun demikian aku
Merasakan diri mu
Kaulah kawan saat pedih pedih
Hidup melimuri dirku

Maka izinkalah aku menjadi lelaki mu
Kita satu dalam rengkujan keajaiban
Cinta ya cinta oh

Pastilah kita boleh mudah mewujudkannya
Setelah berkawan lama
Tak ada salah kita mencoba
Kerana perjalanan yang telah kita harungi
Membentuk perasaan ini

Pastilah kita boleh mudah mewujudkannya
Setelah berkawan lama
Tak ada salah kita mencoba
Kerana perjalanan yang telah kita harungi
Membentuk perasaan ini

Pastilah kita boleh mudah mewujudkannya
Setelah berkawan lama
Tak ada salah kita mencoba
Kerana perjalanan yang telah kita harungi
Membentuk perasaan ini


di samping wawa yg cute ..
okay tu je..
tgk la citer cinta Vlog..
ade maria elene juga..
ehemm..

maria elena tu vlogger  famous..  
tata

No comments:

Post a Comment