Tuesday 23 April 2013

lagu blog da baru ^^

Macam xde keje kan..
hehehe
saje nk share, lately ni sume nk pressure pasal kawen kat aku,
erm..
jodoh tu kan di tangan Allah, kita doa je la. kalo cepat alhamdulillah, kalo lambat pon alhamdulillah..
Allah da aturkan untuk kita,
jadi xperlu gese2, stress2 okay piqa!!~ #peace :)

Semlm ade tgk Prof Muhaya punya talk, dia ckp kita selalu count down nk kawen, mmg xsalah..tapi..
kita countdown tak akhirat??
hehehe sentap gueh..

banyak perkara yang perlu kita perbaiki diri ini.
nikah bukan sekadar menjanjikan hubungan yang halal tapi keredhaan Allah yang kita cari.

saya share sikit je sbb xbyk selami ilmu2 ni. kene banyak membaca before nk kawen, kene sedia mental dan fizikal.buatnya suami tny tetibe "yunk, baca doa naik kenderaan yunk" aku lak gagap2 malu jep..
buatnya time tu da ade anak " ibu, bila Nabi Muhammad wafat?" aku pulak  jawab err err errr..
sian kat anak-anak aku nnt kan.. kene banyak belajar n membaca!!~ go piqa go!!~

insyaAllah kalo aku selami lagi ilmu ni, aku share lagi kat sini.
okay.. GTG :)


#lagu ni best :)

No comments:

Post a Comment