Wednesday 10 April 2013

walid demam

Ya Allah, 
Kau sembuhkanlah demam walid.
semoga dia kembali sihat dan ceria seperti selalu, 

masuk hari ni da 3 hari walid demam, 
hari tu masa aku sakit, walid yg jaga..
kali ni aku pulak kene jaga, semoga Allah sihatkan tubuh badan walid..

mulanya mcm ni, 
aku tataw pon walid demam sbb ahad malam tu aku stay umah kakpin, 
pagi isnin tu aku drive antar paan kat air port then antar iwa kat upm, 
on the way nk balik UM tu (mula2 plan nk tukar moto kat umah, nnt balik xde la jammed, tp sbb prof da call soh dtg)
walid call gtaw dia xkeje, sbb demam. aku pikir demam biasa la kan..
petang tu aku balik umah awal sikit dalam kul 4 sbb bawak kete nnt jammed pulak kat loke u. 
sampai kat umah, nk cari parking, tetibe nmpk ramai sgt org kat surau bawah tu.. sume pakai baju kurung n baju melayu, xkan nk solat asar dengan org pompuan pon nk join surau kan. bukan nk sempitkan fikiran tapi mmg mcm tu la selalunya. 
Dalam kepala otak ni da mikir macam-macam, apa apa jadi kat walid ke?
Ya Allah selamat kan la walid.. 
lepas parking aku cecepat lari lari naik tangga sampai tingkat 3, semput juga la.. sekali tgk walid ade depan tv ngah baring, alhamdulillah.:)

aku x amik pot pon apa yg berlaku kat bawah, masa mak baru balik dari kedai dalam kul 8 baru la aku taw yg ramai-ramai kat bawah tu sbb ade org tingkat 5 meninggal kene bunuh. (semoga rohnya di cucuri Allah)

dan hari ni (rabu) pagi tadi walid usaha juga nk g keje, sbb walidnya macam org penting gak la dalam komuniti dia kan..tgk mcm okay sikit la..cerdas juga.. 
tapi tgh hari tadi time aku ngah meeting walid call dia da ade kat umah.. suara dia pon lemah je.. aku suh walid berehat, nk apa-apa aku bole terus balik..tp walid kate xpe. Doc cakap kalo walid xokay gak esok , dia masuk wad.. tak tergambar la mcm mna,.

Doa kan walid sihat, Ya Allah jgn Kau amibil dia lagi, aku belum sedia.. 

ni ade 2 gambo walid, dia kalo bergambo suke wat muka gini, 
ps: sayang walid. 

No comments:

Post a Comment