Monday 14 May 2012

jangan buat saya mcm nih

T_T kali ni betul2 sedih..
knp dia buat aku mcm ni.. ye aku tahu dia dah buang aku..
lama dah...hampir setahun.. tp knp dia terus buang aku?
dia tahu kan betapa sshnya aku nk lupakan dia..
mmg makan masa..
dan aku memmerlukan masa tu..
dan aku mmg harapkan masa itu...
jgn pakse masa tu..
aku akan bole..
jgn buat keputusan sendiri..
pernah dulu aku ckp pada kau..
dan aku yakin ko xsekejam ini kan.
kita kawan selama nya kita kawan..
knp ko buang aku terus2.
ape lagi salah aku..
aku xpernah dah tny kehidupan ko lagi..
semua aku nk adalah sendiri2..
jgn la buat sst yg aku belum cukup kuat..
ye mmg kita tiada jodoh..

buat azfar yg aku pernah sayang, yang aku sayang dan aku masih sayang....
kita xkan bersama mcm dulu..
dan itu aku tahu,,
dan itu xkan terjadi lagi..
dan aku cube menerimanye
dan itu semua memerlukan masa..
biarlah masa yg menentukan..
walau setahun..
2 tahun 3 tahun..
biar hati ini baik sendiri..
jgn layan tapi jgn pergi..
aku xkuat..
tp ko terus je pergi..
aku x kaco ko da..
aku xmerayu ko dah..
aku nk anggap ko mcm kawan aku..
kawan fb
kawan fon..
mcm org lain..
tp aku x dilayan mcm tu..
sbb knp
knp buat  aku mcm ni..
knp wat aku sedih mcm 10  bulan lepas?
aku akan okay..
as long as i can see u ..
ur fb..
knp..
please say something that really make me understand ur situation..
i really need ur explanation..
please don like me..
just be fren..
please dun do this..
mungkin ade baiknya kita berpisah.. Allah ade agenda Nya..
tp ckp la ape2 pon dulu..
benci sgt ke ko kat aku?
mcm mn bencinya tu?
knp?
ape lg salah aku?
i had move on b4 this because of u..
and i noe u notice bout this..
knp..
knp..
tolong jgn buat mcm ni..
can anyone help me..
i really need help..

No comments:

Post a Comment