Sunday 6 May 2012

sudah cukup cukup sudah..

T_T 
petang 
waktu  sy mudah rasa sedih..selalunya hujung minggu akan pulang ke umah akk utk jumpe umi.. tp minggu ni tidak sbb ade dinner kolej..
jadi hari ahad.. masa yg lapang,,
kalo x diisi dgn ape2 mesti akan teringat kat dia.. 
bangun pukul 10 pahi.. bersiap2 jumpe siblings..
sampai petang kul 6 sampai kolej..
dan perkara mlm td bermain di fikiran..
ape je yg mampu sy ckp..
rasa nk menjerit.. dada sgt sesak.. 
bagai ade batu2 besar di atas nye..
knp kau tipu dia dan libat kan aku? knp?
besar sgt ke salah aku pada kau?
knp kau buat mcm ni kat aku?
kau tpu dia sampai dia xpercaya aku..sampai dia langsung x ngaku aku kawan dia?
hina sgt ke aku?
sampai hati kau..
aku tataw ape yg kau nk..
aku bukan ape2 dgn dia..
cume kawan dan hendak berkawan..knp ko tudung yg bukan2 pada aku..
aku x buat..menjerit satu dunia  tahu pon dia dah langsung xpercaya aku.. itu ke yg kau nk..
kalo kau nk aku terseksa, merana.. mmg kau dah berjaya..
terima kasih..
aku tataw nk ckp ape lagi. ape lagi yg kau ckp pada dia?  ape lagi yg kay tuduh aku?
kau nk buat sampai mana mana supaya kau puas?
YA Allah .. aku betul2 x kuat..
kalo ko rasa nk buat aku xkuat.. mmg skng ni aku dah xkuat utk semua  ini..
ssh payah aku cube lupakan..
walaupon sering terigt kat dia..
bz kan diri ngn keje2..
mlm2 buat keje2..
tibe2 dia dtg semula n ckp mcm2

terima kasih kepada awk..awk dah berjaya buat sy rs cukup terhina.. 

menangis la sehingga segalanya terluah T_T

sudah cukup..cukup sudah.. 


Inikah caramu membalas cintaku
Kau nodai cinta yang ku beri
Inikah caramu membalas sayangku
Kau lukai sayangku untukmu

Teganya kau menari diatas tangisanku
Kau permainkan ku sesuka hatimu

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada hati gelisah
Cintaku kau balas dengan dusta

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik ku pergi saja

T’lah berulangkali ku coba mengalah
Ternyata sabarku tak berarti untukmu

Teganya kau menari diatas tangisanku
Kau permainkan ku sesuka hatimu

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada hati gelisah
Cintaku kau balas dengan dusta

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik ku pergi saja

Teganya kau menari diatas tangisanku
Kau permainkan ku sesuka hatimu

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik ku pergi saja

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada hati gelisah
Cintaku kau balas dengan dusta

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik ku pergi saja


kalau la hati ini setegar lagu ni.. 
#lebih baik kupergi saja#



Ya Allah  bantu la hambaMU ini.. 
jika ini dugaan yg Engkau berikan .. tabah kan la hati ini..
redha kan la segala nya..
jgn ade permusuhan dlm hati ini ..
ku berlindung dengan MU ya Allah.. 




No comments:

Post a Comment