Thursday 18 August 2011

: : kuat kan hati sayang : :

Ya Allah.. pada sape lagi yg ptt aku mengadu selainMU ..
aku betul2 xkuat ...
kenapa aku tetap memikirkan nya..
dah berkali aku katakan aku x nk mengingatinya tapi kalo melupakan itu juga tidak..
tapi mengapa terus terigt2?

Ya Allah jika ini yg terbaik bagi ku..                   
ku redha..
hindari la aku dr rasa kecewa..
penuhkan la iman di dada ku..
aku ingin ke jalan MU..
jalan yg Engkau redhai..

Ya Allah..
aku tahu aku telah byk melakukan kekhilafan..
bantu la hamba Mu ini..
aku xmahu ulangi semua2 itu..

Ya Allah 
temui kan lah aku dgn kekasih hati MU ..
yg sentiasa mencintai MU..
yg xalpha tentang MU..
yg memuji MU..
yg akan menjaga ku..akhlak ku..
memimpin ku ke jalan yg Kau redhai..

ya Allah..
segala ape yg berlaku kini mungkin ade hikmah nya..
hanya Kau sahaja yg mengetahui segala2nyaa
aku adalah hamba MU yg tidak terlepas dr rasa kecewa, gembira, sedey , suka .. 

Pelihara la hati ku..
mungkin ini yg terakhir..
kini ku ingin berdiri mengejar cita2 ku,..
melupakan kedukaan ku..
aku ingin berada di jalan MU..
membahagiakan keluargaku..
ibu bapaku..

kenapa lah aku tangisi nye lagi..
sudah la..
kalo sugguh, pandai la dia mencari..
cinta dtg dan pergi tapi cinta pada MU adalah hakiki..

xperlu aku meratapi.. 
piqa!!~ 
bukak sem depan kena kuat semangat!!~
belaja sungguh2...
keje2 gak, utk bayar yuran kan..
tapi pelajaran itu penting utk mengubah masa depan kau sendiri..
piqa!!~
kau sebenarnya bagus..
jgn kau berasa lemah..
jgn kau berasa tewas..
ini bukan pengakhiran tapi permulaan bg kau..
 kau mampu!!~ 

nyte piqa chomel.. :)

No comments:

Post a Comment