Wednesday 17 August 2011

: : sy rindu dia: :

haih.. penat la hati asek nk rindu je..
erm.. dia like link aku..
apakah mknenya?
dia xmo aku la kan..
mean dia nk setia pada kekasih dia..
oke.. aku smakin  paham..
ptt la lama dia diam..
tgn ni gatai nk msg dia.. mcm dulu2..
tapi nnt dia kate aku merayu2 lak.. xmo la..
bukan ego... tapi dah dia xmo kan..
rindu tu ade..
tipu la kate xrindu kan..
tapi.. utk kuat kan hati kecil ku ini,
aku akan igt kata2  kat bawah nih..

: kalo kita jatuh cinta pada seseorg.. kita jgn ckp pada dia,,
kita ngadu pada Allah.. pohon doa padaNya..
insyaAllah Dia akan tentukan yg terbaik utk aku:

Ya Allah.. jika benar dia adalah jodoh ku.. satukan lah hati2 kami, jika dia bukan la yg terbaik utk ku,,., hindari lah aku dr rasa kecewa Ya Allah..
 amiin :)


4 comments:

  1. saripah..nape awk cdey2??sy xske tgk saripah cdey....t sy ngs...=((

    ReplyDelete
  2. ehe~ mr and mrs buntat? hahahaha.. xdop la..alo..skng sedey.. nnt mesti da xsedey kan.. awk xmo la nangis sbb sy.. terharu la..

    ReplyDelete
  3. alamak....kntoi plak blog sy...tp private blog la awk...=p ok2...saripah harus tax k ok....xmo cdey2..msti kuat smngt...janji???

    ReplyDelete